Specjalista ds. obsługi klienta B2B i zamówień

by 26 stycznia 2025
  • Widok 8, Śródmieście, Warszawa
  • umowa o pracę/umowa zlecenie/B2B
  • specjalista
  • do: 01 lutego 2025
  • pełny etat
  • praca stacjonarna

Praca w Eco&More

Ponad 10 lat doświadczenia

Jako Eco and More, już od 2011 roku zajmujemy się rozpowszechnianiem ekologicznych kosmetyków, środków czystości oraz rozwiązań w codziennym życiu. Dbamy by nasi Klienci nie musieli zastanawiać się nad bezpieczeństwem i ekologicznością oferowanych przez nas produktów. Pracujemy wyłącznie bezpośrednio z producentami, a każdy oferowany produkt jest przez nas weryfikowany i testowany.


Więcej niż praca

Zmieniamy świat na lepszy. W naszym wypadku to nie są tylko puste slogany – naprawdę już od 10 lat zmieniamy nawyki konsumentów by bardziej dbali o siebie i naszą planetę wybierając bezpieczne, organiczne, naturalne i ekologiczne produkty. Wyszukujemy najciekawsze marki z całego świata i docieramy z nimi do polskiego konsumenta. Wierzymy, że to co robimy ma głębszy sens. Znamy się na tym co robimy, znamy się na produktach, pracujemy bezpośrednio z producentami, każdy produkt jest przez nas weryfikowany i testowany.


Każdy ma wpływ!

Nie jesteśmy bezwładną korporacją, więc każdy pracownik ma realny wpływ na to co robi firma, jego działania są bezpośrednio widoczne, co daje mnóstwo satysfakcji. Nie mamy rozbudowanych pionowo struktur, a zarząd firmy bierze osobiście udział w dyskusjach i rozwiązywaniu problemów, co pomaga czuć się jednym zgranym zespołem. Wierzymy w to, że da się pogodzić pracę z pasją i spędzanie czasu w zespole pełnym świetnych, pomagających sobie ludzi.


Kogo szukamy?

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która ma silną chęć samorozwoju. Młodszy specjalista ds. obsługi klienta detalicznego będzie odpowiedzialny/a za bezpośredni kontakt z klientem i obsługę procesu zamówień.

Twój zakres obowiązków

  • Stały, bezpośredni kontakt z Klientem, budowanie dobrych relacji biznesowych i dbanie o wizerunek firmy
  • Bieżąca realizacja zamówień, przygotowanie faktur sprzedażowych oraz dokumentów zwrotów
  • Wyjaśnianie i rozwiązywanie wszelkich problemów na każdym etapie zamówienia (np. braków towarów, uwag do przesyłek, rozpatrywanie reklamacji)
  • Realizowanie rozliczeń budżetów marketingowych i promocyjnych włącznie ze zgłaszaniem kompensat do działu księgowego
  • Monitorowanie wpływu należności za złożone zamówienia oraz komunikację z Klientem w tej sprawie
  • Współpraca z innymi zespołami w firmie: obsługą magazynu, opiekunami handlowymi, działem marketingu, zakupów i z księgowością.
  • Tworzenie i systematyczne aktualizowanie baz danych CRM
  • Analiza i przygotowywanie raportów dot. współpracy z Klientem

Czego oczekujemy

  • Wysokiej kultury osobistej
  • ZAANGAŻOWANIA i chęci uczenia się,
  • „Lubienia się” z rozliczeniami, księgowością,
  • Braku strachu przed dzwonieniem do Klienta i otwartość na rozwiązywanie problemów,
  • Znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excela, mile widziana znajomość obsługi Subiekta GT
  • Umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • Samodzielności, odpowiedzialności i proaktywnego podejścia do stawianych zadań
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i wysokich umiejętności komunikacyjnych
  • Umiejętności rozmowy z „trudnym Klientem” i rozwiazywania zaistniałych problemów w trakcie procesu zakupowego
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Mile widziane zainteresowanie produktami naturalnymi i ekologicznymi

To oferujemy:

Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny z możliwością przejścia na umowę o pracę po 3 miesiącach okresu próbnego

Prywatna opieka medyczna – Medicover

Zniżki na firmowe produkty oraz bony okolicznościowe

Dofinansowanie Warszawskiej Karty Miejskiej

Dofinansowanie zajęć sportowych – MultiSport Benefit

Próbki oraz pełnowartościowe produkty z naszej oferty do testowania w biurze
i w domu

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV rektrutacje@ecoandmore.pl. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


Aplikuj

Informujemy, że Administratorem danych jest Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Widok 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.

Asystent działu obsługi klienta detalicznego w sklepie internetowym

by 25 stycznia 2024
  • Annopol 4a, Białołęka, Warszawa
  • umowa o pracę
  • młodszy specjalista (junior)
  • do: 29 lutego 2024
  • pełny etat
  • praca stacjonarna

Praca w Eco&More

Ponad 10 lat doświadczenia

Jako Eco and More, już od 2011 roku zajmujemy się rozpowszechnianiem ekologicznych kosmetyków, środków czystości oraz rozwiązań w codziennym życiu. Dbamy by nasi Klienci nie musieli zastanawiać się nad bezpieczeństwem i ekologicznością oferowanych przez nas produktów. Pracujemy wyłącznie bezpośrednio z producentami, a każdy oferowany produkt jest przez nas weryfikowany i testowany.


Więcej niż praca

Zmieniamy świat na lepszy. W naszym wypadku to nie są tylko puste slogany – naprawdę już od 10 lat zmieniamy nawyki konsumentów by bardziej dbali o siebie i naszą planetę wybierając bezpieczne, organiczne, naturalne i ekologiczne produkty. Wyszukujemy najciekawsze marki z całego świata i docieramy z nimi do polskiego konsumenta. Wierzymy, że to co robimy ma głębszy sens. Znamy się na tym co robimy, znamy się na produktach, pracujemy bezpośrednio z producentami, każdy produkt jest przez nas weryfikowany i testowany.


Każdy ma wpływ!

Nie jesteśmy bezwładną korporacją, więc każdy pracownik ma realny wpływ na to co robi firma, jego działania są bezpośrednio widoczne, co daje mnóstwo satysfakcji. Nie mamy rozbudowanych pionowo struktur, a zarząd firmy bierze osobiście udział w dyskusjach i rozwiązywaniu problemów, co pomaga czuć się jednym zgranym zespołem. Wierzymy w to, że da się pogodzić pracę z pasją i spędzanie czasu w zespole pełnym świetnych, pomagających sobie ludzi.


Kogo szukamy?

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która ma silną chęć samorozwoju. Młodszy specjalista ds. obsługi klienta detalicznego będzie odpowiedzialny/a za bezpośredni kontakt z klientem i obsługę procesu zamówień.

Twój zakres obowiązków

  • Pełna obsługa Klienta Detalicznego, w tym odznaczanie statusów zamówień, sprawdzanie płatności za zamówienia i wyznaczanie zamówień do realizacji
  • Obsługa reklamacji, zwrotów klientów detalicznych
  • Bezpośredni kontakt z klientem – telefoniczny i mailowy
  • Współpraca z księgowością w zakresie wystawiania korekt sprzedaży, obiegu dokumentów księgowych w sklepie internetowym oraz inwentaryzacji
  • Czynny udział i nadzór nad przygotowaniem zamówień do wysyłki
  • Aktywowanie produktów w sklepie internetowym
  • Udział w targach konsumenckich

Czego oczekujemy

  • Wysokiej kultury osobistej
  • Doświadczenia w pracy w CMS (mile widziana PrestaShop
  • Odporności na stres i pozytywnego nastawienia
  • Dokładności, skrupulatności i wytrwałości w działaniu
  • Biegłej obsługi komputera w tym Ms Office (zwłaszcza Excel)
  • Mile widziana znajomość systemu Subiekt
  • Umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • Samodzielności, odpowiedzialności i proaktywnego podejścia do stawianych zadań
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i wysokich umiejętności komunikacyjnych
  • Umiejętności rozmowy z „trudnym Klientem” i rozwiazywania zaistniałych problemów w trakcie procesu zakupowego
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Mile widziane zainteresowanie produktami naturalnymi i ekologicznymi

To oferujemy:

Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny z możliwością przejścia na umowę o pracę po 3 miesiącach okresu próbnego

Prywatna opieka medyczna – Medicover

Zniżki na firmowe produkty oraz bony okolicznościowe

Dofinansowanie Warszawskiej Karty Miejskiej

Dofinansowanie zajęć sportowych – MultiSport Benefit

Próbki oraz pełnowartościowe produkty z naszej oferty do testowania w biurze
i w domu

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV rektrutacje@ecoandmore.pl. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


Aplikuj

Informujemy, że Administratorem danych jest Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Widok 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.

Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

by 25 stycznia 2024
  • Widok 8, Śródmieście, Warszawa
  • umowa o pracę
  • młodszy specjalista (junior)
  • do: 29 lutego 2024
  • pełny etat
  • praca stacjonarna

Praca w Eco&More

Ponad 10 lat doświadczenia

Jako Eco and More, już od 2011 roku zajmujemy się rozpowszechnianiem ekologicznych kosmetyków, środków czystości oraz rozwiązań w codziennym życiu. Dbamy by nasi Klienci nie musieli zastanawiać się nad bezpieczeństwem i ekologicznością oferowanych przez nas produktów. Pracujemy wyłącznie bezpośrednio z producentami, a każdy oferowany produkt jest przez nas weryfikowany i testowany.


Więcej niż praca

Zmieniamy świat na lepszy. W naszym wypadku to nie są tylko puste slogany – naprawdę już od 10 lat zmieniamy nawyki konsumentów by bardziej dbali o siebie i naszą planetę wybierając bezpieczne, organiczne, naturalne i ekologiczne produkty. Wyszukujemy najciekawsze marki z całego świata i docieramy z nimi do polskiego konsumenta. Wierzymy, że to co robimy ma głębszy sens. Znamy się na tym co robimy, znamy się na produktach, pracujemy bezpośrednio z producentami, każdy produkt jest przez nas weryfikowany i testowany.


Każdy ma wpływ!

Nie jesteśmy bezwładną korporacją, więc każdy pracownik ma realny wpływ na to co robi firma, jego działania są bezpośrednio widoczne, co daje mnóstwo satysfakcji. Nie mamy rozbudowanych pionowo struktur, a zarząd firmy bierze osobiście udział w dyskusjach i rozwiązywaniu problemów, co pomaga czuć się jednym zgranym zespołem. Wierzymy w to, że da się pogodzić pracę z pasją i spędzanie czasu w zespole pełnym świetnych, pomagających sobie ludzi.


Kogo szukamy?

Do naszego biura, przy ul. Widok, poszukujemy osoby, która ma silną chęć samorozwoju. Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych będzie odpowiadał za prawidłowy obieg dokumentów i analizy finansowe

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów i archiwizacją dokumentów
  • Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej
  • Administracyjne wsparcie całego Zespołu w codziennych zadaniach
  • Zapewnienie odpowiedniego poziomu service level poprzez odpowiedni poziom planowania popytu
  • Ścisła współpraca z informatykami, technikami, firmą sprzątającą oraz pozostałymi usługodawcami
  • Organizacja i obsługa spotkań
  • Obsługa interesantów
  • Dokonywanie zamówień administracyjnych na potrzeby biura
  • Obsługa floty firmowej
  • Wprowadzanie faktur zakupu do systemu księgowego
  • Dekretacja faktur zakupu
  • Analizy kontrolingowe na potrzeby Zarządu

Nasze wymagania

  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, (wymagana zaawansowana znajomość Excela)
  • Dokładności, sumienności oraz uważności na detale
  • Umiejętności rozwiązywania problemów oraz proaktywnego podejścia do stawianych zadań,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i wysokich umiejętności komunikacyjnych
  • Samodzielności i odpowiedzialności
  • Systematyczności i zaangażowania w pracę
  • Umiejętności logicznego myślenia
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Mile widziani studenci z kierunków ekonomiczno-finansowych oraz absolwenci technikum ekonomicznego
  • Mile widziana znajomość Subiekta GT

To oferujemy:

Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny z możliwością przejścia na umowę o pracę po 3 miesiącach okresu próbnego

Możliwość pracy na część etatu

Dofinansowanie zajęć sportowych – MultiSport Benefit

Prywatna opieka medyczna – Medicover

Zniżki na firmowe produkty oraz bony okolicznościowe

Dofinansowanie Warszawskiej Karty Miejskiej

Lokalizacja w samym centrum, blisko metra, PKP i wielu punktów gastronomicznych

Próbki oraz pełnowartościowe produkty z naszej oferty do testowania w biurze
i w domu

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV rektrutacje@ecoandmore.pl.
Odpowiemy tylko wybranym kandydatom

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


Aplikuj

Informujemy, że Administratorem danych jest Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Widok 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.

Asystent działu zakupów i analiz

by 25 stycznia 2024
  • Widok 8, Śródmieście, Warszawa
  • umowa o pracę/umowa zlecenie/B2B
  • młodszy specjalista (junior)
  • do: 01 marca 2025
  • pełny etat
  • praca stacjonarna

Praca w Eco&More

Ponad 10 lat doświadczenia

Jako Eco and More, już od 2011 roku zajmujemy się rozpowszechnianiem ekologicznych kosmetyków, środków czystości oraz rozwiązań w codziennym życiu. Dbamy by nasi Klienci nie musieli zastanawiać się nad bezpieczeństwem i ekologicznością oferowanych przez nas produktów. Pracujemy wyłącznie bezpośrednio z producentami, a każdy oferowany produkt jest przez nas weryfikowany i testowany.


Więcej niż praca

Zmieniamy świat na lepszy. W naszym wypadku to nie są tylko puste slogany – naprawdę już od 10 lat zmieniamy nawyki konsumentów by bardziej dbali o siebie i naszą planetę wybierając bezpieczne, organiczne, naturalne i ekologiczne produkty. Wyszukujemy najciekawsze marki z całego świata i docieramy z nimi do polskiego konsumenta. Wierzymy, że to co robimy ma głębszy sens. Znamy się na tym co robimy, znamy się na produktach, pracujemy bezpośrednio z producentami, każdy produkt jest przez nas weryfikowany i testowany.


Każdy ma wpływ!

Nie jesteśmy bezwładną korporacją, więc każdy pracownik ma realny wpływ na to co robi firma, jego działania są bezpośrednio widoczne, co daje mnóstwo satysfakcji. Nie mamy rozbudowanych pionowo struktur, a zarząd firmy bierze osobiście udział w dyskusjach i rozwiązywaniu problemów, co pomaga czuć się jednym zgranym zespołem. Wierzymy w to, że da się pogodzić pracę z pasją i spędzanie czasu w zespole pełnym świetnych, pomagających sobie ludzi.


Kogo szukamy?

Do naszego biura, przy ul. Widok, poszukujemy osoby, która ma silną chęć samorozwoju. Młodszy specjalista ds. danych produktowych, zakupów i analiz będzie odpowiedzialny/a za zakładanie nowych produktów
w panelu hurtowym i na stronie www. Dodatkowo ta osoba będzie składała zamówienia u dostawców na wybrane marki. Poszukujemy osoby, która jest bardzo zorganizowana, dokładna oraz bardzo sprawnie posługuje się Excelem, gdyż jednym z zadań będą analizy kontrolingowe.

Twój zakres obowiązków

  • Wprowadzanie nowości do naszych systemów, w tym pozyskiwane informacji od dostawców (również zagranicznych) takich jak cenniki, zdjęcia, certyfikaty, specyfikacje produktów, opisy
  • Monitorowanie poprawności danych o produktach oraz regularną weryfikację zgodności danych i ewentualną korektę rozbieżności
  • Wycofywanie produktów z systemów – oznaczenie w Subiekcie i panelu hurtowym, poinformowanie zespołu – również o zawieszeniu dostępności produktów
  • Współpracę z działem sprzedaży – pomoc przy uzupełnianiu baz danych w systemach kontrahentów – m.in. dane logistyczne
  • Współpracę z działem logistyki – pilnowanie kompletności danych logistycznych o produkcie; tworzenie w systemach wyprzedaży i przecen produktów w z krótkimi datami czy uszkodzonych opakowań
  • Weryfikację poprawności danych o produkcie na podstawie regularnych wizyt w magazynie (szaty graficzne, pojemności, składy etc.) oraz raportowanie do zespołu
  • Nadzór nad bazą danych o produktach, pozyskanie i uzupełnianie brakujących informacji
  • Składanie zamówień u wybranych dostawców i przyjmowanie nowych dostaw w systemie wraz z wyjaśnieniem ewentualnych niezgodności z dostawcą
  • Czynny udział w spotkaniach z Zespołem z zakresu planowanych promocji, dostępności towaru, aktualizacji cen i danych o produktach
  • Przeprowadzanie zleconych analiz kontrolingowych

Nasze wymagania

  • Bardzo dobrej znajomości Excela, mile widziana znajomość Subiekta GT
  • Dokładności, sumienności oraz uważności na detale
  • Umiejętności rozwiązywania problemów oraz proaktywnego podejścia do stawianych zadań,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i wysokich umiejętności komunikacyjnych,
  • Samodzielności i odpowiedzialności
  • Dokładności, systematyczności i zaangażowania w pracę.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

To oferujemy:

Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny z możliwością przejścia na umowę o pracę po 3 miesiącach okresu próbnego

Możliwość pracy w mniejszym wymiarze godzin.

Dofinansowanie zajęć sportowych – MultiSport Benefit

Prywatna opieka medyczna – Medicover

Zniżki na firmowe produkty oraz bony okolicznościowe

Dofinansowanie Warszawskiej Karty Miejskie

Lokalizacja w samym centrum, blisko metra, PKP i wielu punktów gastronomicznych

Próbki oraz pełnowartościowe produkty z naszej oferty do testowania w biurze i w dom

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres rektrutacje@ecoandmore.pl. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji


Aplikuj

Informujemy, że Administratorem danych jest Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Widok 8 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.

Chusteczki Jednorazowe vs. Wielorazowe

by 12 listopada 2023

Pielęgnacja maluszka to jedno z najważniejszych zadań rodziców. Podczas gdy tradycyjne chusteczki jednorazowe zdobyły ogromną popularność, coraz więcej rodziców zwraca uwagę na ekologiczne i ekonomiczne korzyści chusteczek wielorazowych. Jak zdecydować, które są lepsze dla Twojego dziecka? Przeczytaj nasz przewodnik.

1. Chusteczki Jednorazowe: Wygoda i Higiena

Chusteczki jednorazowe są niezastąpione podczas podróży i w sytuacjach na szybko. Zazwyczaj nasączane łagodnymi substancjami nawilżającymi, skutecznie oczyszczają skórę dziecka, zapewniając jednocześnie uczucie świeżości. Są również doskonałe do jednorazowego użycia, co ogranicza ryzyko infekcji. Ważne: zawsze zwracaj uwagę na skład, powinien być możliwe krótki z łagodnymi konserwantami; na opakowaniu NIE powinno być oznakowania żółwia, jeżeli jest, to chusteczki zawierają plastik

2. Chusteczki Wielorazowe: Eko-friendly i Oszczędność

Chusteczki wielorazowe stają się coraz bardziej popularne ze względu na ich korzyści dla środowiska. Wykonane z miękkich i hypoalergicznych materiałów, można je prać i używać wielokrotnie. Pomagają oszczędzać nie tylko pieniądze, ale również redukują ilość odpadów, co jest ważne dla ekologii. Są także delikatne dla skóry dziecka, co sprawia, że są idealne dla dzieci z wrażliwą skórą. Ważne: chusteczki wielorazowe są zdecydowanie ekonomiczną opcją. Wypierz przed pierwszym użyciem. 

3. Jak Wybrać?

Ostateczny wybór pomiędzy chusteczkami jednorazowymi a wielorazowymi zależy od Twoich preferencji i potrzeb. Dla jednych rodziców często decydujące są wygoda i praktyczność chusteczek jednorazowych, podczas gdy ci bardziej ekologicznie świadomi mogą zdecydować się na opcję wielorazową. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby łączyć obie opcje w zależności od sytuacji.
Pamiętaj, że niezależnie od wyboru, pielęgnacja dziecka wymaga uwagi i delikatności. Dbaj o higienę i komfort swojego maluszka, wybierając chusteczki dopasowane do jego potrzeb.

Subscribe to our newsletter

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin porttitor nisl nec ex consectetur, quis ornare sem molestie. 

Błąd: Brak formularza kontaktowego.