Nadszedł czas, aby wybrać skuteczny produkt do pielęgnacji skóry, wzbogacony o wyjątkowe składniki: krem do twarzy w sztyfcie PHYTO-AGE. Naturalne składniki zatwierdzone przez EWG, takie jak przeciwstarzeniowy fitoglikogen, peptydy, które odbudowują naturalną barierę ochronną skóry zatrzymującą wilgoć i rewitalizujący ekstrakt z rukwi wodnej, odmładzają cerę. Nakładaj krem rano po umyciu twarzy, aby poczuć jego rewitalizujący efekt. Bezzapachowy krem do twarzy PHYTO-AGE z serii ATTITUDE Oceanly znajduje się w opakowaniu kartonowym nadającym się do recyklingu, wyprodukowanym z drewna z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony. Rewitalizuje skórę, a jednocześnie dba o środowisko.
• Bezzapachowy, delikatny dla skóry krem w sztyfcie
• Wzbogacony o naturalne składniki, takie jak rewitalizujący ekstrakt z rukwi wodnej, fitoglikogen zmniejszający oznaki starzenia i peptydy odbudowujące barierę ochronną skóry, aby zatrzymać w niej wilgoć
• Zweryfikowany przez EWG™: wolny od szkodliwych substancji chemicznych
• Rewolucyjne opakowanie kartonowe z certyfikatem FSC, niezawierające plastiku i nadające się do recyklingu
• W 100% wegański
INCI: Helianthus annuus (sunflower) seed wax, butyrospermum parkii (shea) butter, jojoba esters, argania spinosa (argan) kernel oil, dicaprylyl ether, glycerin, olus oil, undecane, caprylic/capric triglycerides, tridecane, behenyl behenate, aqua / water / eau, zea mays (corn) starch, polyhydroxystearic acid, sucrose laurate, sucrose stearate, acacia decurrens flower wax, polyglycerin-3, euphorbia cerifera (candelilla) wax, glycogen, hydrolyzed soy protein, nasturtium officinale (watercress) extract, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, rice amino acids, caprylhydroxamic acid, glyceryl caprylate, hydrolyzed adansonia digitata (baobab) seed extract, proline.
ATTITUDE to produkty, które posiadają najbardziej restrykcyjny certyfikat ekologiczny w Ameryce Północnej tj. EcoLogo.
ATTITUDE to ekologiczna alternatywa dla popularnych, konwencjonalnych środków czystości. Misją firmy jest dostarczanie konsumentom bardzo wysokiej jakości produktów ze szczególną troską o nasze zdrowie i środowisko. Mottem firmy jest „Żyj i konsumuj odpowiedzialnie. Od Twoich dzisiejszych wyborów zależy nasza przyszłość”. Produkty ATTITUDE zdobyły uznanie klientów na całym świecie.
Najważniejsze cechy środków czystości ATTITUDE:
- Wysoka skuteczność
- Certyfikat EcoLogo
- Neutralne CO2
- Przyjazne dla środowiska
- Odpowiednie dla wegan
- Biodegradowalne, naturalne, nietoksyczne
- Wolne od parabenów, SLS i SLES
- Nie zawierają sztucznych zapachów i barwników
- Bez pochodnych ropy naftowej
- Hypoalergiczne
- Nie zawierają enzymów
- Niepowtarzalny design opakowań