EcoAndMore ubranka dla dzieci
Twój koszyk
Brak produktów w koszyku
Wyszukiwarka

Newsletter
Wpisz swój adres email:
polityka prywatności

Nowości

Regulamin

REGULAMIN SPRZEDAŻY HURTOWEJ ECO AND MORE SP. Z O.O.

WARSZAWA, DN. 02.06.2018r.

 

Właścicielem platformy B2B (zwanej dalej „Panel hurtowy”) jest spółka 

Eco and More Sp. z o.o., NIP 525 251 92 76, z siedzibą w Warszawie (01-141) przy ul. Wolskiej 84/86 W5 (dalej "Spółka").

 

§ 1. DANE KONTAKTOWE I ZAPISY OGÓLNE

 

1. Eco and More Sp. z o. o.
Ul. Wolska 84/86 W5
01-141 Warszawa

 

Adres: magazynu: 

Ul. Wolska 84/86 W5
01-141 Warszawa

Adres biura:

Ul. Boya-Żeleńskiego 2/52

00-621 Warszawa

 

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS
Kapitał zakładowy (opłacony): 291.100 zł 
Numer KRS 0000399184
NIP PL5252519276
REGON 145848195

 

email: biuro@ecoandmore.pl
tel: +48 663 330 216

Rachunki bankowe: 

 

PLN:38114010100000399794001001

EUR:PL11114010100000399794001002

GBP:PL54114010100000399794001004

BIC/SWIFT:BREXPLPWMBK,SORTCODE11402004

 

2. Administratorem danych osobowych przekazanych z trakcie rejestracji w Panelu hurtowym (https://ecoandmore.pl/panel_hurtowy/index.php) jest firma Eco and More Sp. z o.o., NIP 525 251 92 76, z siedzibą w Warszawie (01-141) przy ul. Wolskiej 84/86 W5 (dalej "Spółka").

Dane osobowe przetwarzane będą w związku z realizacją zadań wynikających z umów sprzedaży. 

Odbiorcą danych osobowych będą upoważnieni pracownicy firmy Eco and More Sp. z o.o. oraz firmy logistyczne współpracujące z Eco and More Sp. z o.o. przy realizacji dostaw. 

Firma Eco and More Sp. z o.o. nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z realizacją umów sprzedaży (m.in. proces realizacji zamówień, informowanie o realizacji, informowanie o dostawach, fakturowanie i rozliczanie zamówień). 

 

3. Strony Eco and More Sp. z o.o. wykorzystują do poprawnego działania pliki cookie, wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych oraz na potrzeby dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Brak zgody na instalację plików cookie może być wyrażony poprzez ustawienia przeglądarki.

 

§ 2. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Eco and More Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu na terytorium całej Polski. Istnieje możliwość dostarczenia zamówionego towaru poza terytorium Polski po uprzednim uzgodnieniu ze Spółką warunków i kosztów realizacji dostawy.

2. Dostawa towaru następuje za pośrednictwem wybranych firm kurierskich.                              

3. Ceny wyrażone są w złotych polskich (netto, czyli bez podatku VAT oraz brutto, czyli powiększone o odpowiedni podatek VAT) i podawane są za jednostkę logistyczną (sztuka lub karton zbiorczy).

4. Zamówienia mogą składać jedynie zarejestrowane aktywne podmioty gospodarcze. Panel hurtowy nie obsługuje sprzedaży detalicznej (do osób indywidualnych).

5. Informacje zawarte na stronie internetowej Spółki dotyczące towaru – takie jak: opis, skład, waga opakowania i inne – pochodzą od producentów i dystrybutorów towarów. Spółka dokłada wszelkich starań, aby były one prawidłowe i aktualne. Przed użyciem produktów Klient ma obowiązek zapoznania się z informacjami zamieszczonymi przez producenta na opakowaniu towaru i/lub instrukcją.

 

6. Zamówienia w Panelu hurtowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z wyłączeniem przerw technicznych, niezbędnych do konserwacji, napraw technicznych i modernizacji Panelu hurtowego.

7. Zamówienia są składane przez Klienta poprzez formularz zamówieniowy, który jest wypełniany przez Klienta Spółki w trakcie robienia zakupów.

8. Dla skuteczności dokonania zamówienia jest wymagane założenie konta w Panelu hurtowym i podanie podstawowych danych, umożliwiających kontakt z Klientem i wysyłkę towaru do Klienta. Klient zakładając konto w Spółki podaje login i hasło dostępu do swojego konta. Login i hasło mają charakter poufny.

9. Warunkiem realizacji zamówienia przez Spółkę jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia. Po złożeniu prawidłowego zamówienia w formularzu zamieszczonym na Stronie Internetowej Klient otrzymuje informację zwrotną zawierającą unikalny numer zamówienia (tzw. ID) za pośrednictwem poczty e-mail na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres poczty e-mail. Otrzymana wiadomość e-mail jest równocześnie potwierdzeniem, że zamówienie zostało zarejestrowane i dotarło do obsługi Spółki.

10. Klient w formularzu zamówienia wskazuje: zamawiane towary, adres dostawy, dane do wystawienia faktury, sposób dostawy, sposób płatności oraz ewentualne dodatkowe informacje. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego adresu do dostawy, telefonu oraz adresu e-mail. Błędne podanie adresu dostawy lub niepodanie go w ogóle skutkuje odmową reklamacji adresu dostawy. Koszt przekierowania paczki spoczywa wówczas na Kliencie. 

11. Za moment przyjęcia zamówienia uważa się przekazanie zamawiającemu informacji o nadaniu numeru zamówieniu. W przypadku pytań dotyczących realizacji zamówień należy kontaktować się Opiekunem Klienta w Spółce.

12. Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest nie później niż 7 dni od daty wysłania wszystkich towarów z danego zamówienia Klienta na podstawie dokumentu Wydania Zewnętrznego. Nie ma możliwości wystawienia dokumentu sprzedaży w późniejszym terminie. 

 

13. Klient ma możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniu do momentu nadania przesyłki przez Spółkę. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Opiekunem handlowym Klienta lub drogą poczty elektronicznej na adres biuro@ecoandmore.pl bądź telefonicznie 663 330 216Potwierdzeniem skutecznej zmiany lub wycofania zlecenia jest otrzymanie przez Klienta wiadomości na wskazany w formularzu zamówienia adres e-mail.

14. Zamówienia, dla których wybrano formę płatności przelewem bankowym nieopłacone w ciągu 14 dni od ich złożenia będą automatycznie anulowane.

15. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że zamówiony towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców zewnętrznych Spółki. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o statusie zamówienia i podejmuje decyzje o dostępnym dla Klienta sposobie jego dalszej realizacji (wstrzymanie całego zamówienia do czasu uzupełnienia stanów magazynowych, częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).

 

 

§ 3. CENY TOWARÓW

1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 

2. Cena podana w Spółki przy każdym towarze jest wiążąca dla Stron w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

3. Spółka zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży, wprowadzania nowych towarów do oferty i do organizowania czasowych promocji na towary. Wskazane zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych przez Spółkę do realizacji.

4. Ceny towarów objętych promocją obowiązują od rozpoczęcia do odwołania akcji promocyjnej lub do wyczerpania zapasu promocyjnych produktów. Warunkiem skorzystania z promocji jest złożenie ważnego zamówienia w czasie trwania promocji. Zamówienia złożone przed lub po terminie obowiązywania promocji są realizowane według oferty nieuwzględniającej promocji.

5. Promocje nie łączą się ze sobą, chyba że taka informacja zostanie pisemnie zmieniona przez obsługę Spółki.

6. Ceny towarów nie obejmują kosztów dostawy, które ponosi Klient. Koszty dostawy objęte są w odrębnym cenniku.

 

§ 4. FORMY PŁATNOŚCI

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

a. PRZELEWEM BANKOWYM - wybór tej formy płatności pozwala na realizację zapłaty w dowolnym terminie, nieprzekraczającym 14 dni od daty złożenia zamówienia (po upływie tego terminu zamówienie jest automatycznie anulowane). Realizacja zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Spółki. Przelewy bankowe należy kierować na rachunek Spółki:

mBank:38114010100000399794001001

W tytule przelewu należy koniecznie podać numer zamówienia lub numer faktury.

b. PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE – nie ma możliwości uregulowana płatności przy odbiorze. Zamówienia opłacone wcześniej przelewem bankowym lub w przypadku kredytu kupieckiego, odroczone, należy odebrać z magazynu, adres: ul. Wolska 84/86, budynek B, brama W5, 01-141 Warszawa (odbiór możliwy tylkow godzinach 14:00-16:00, w innych godzinach towar nie może być wydany) 

2. Trzy pierwsze zamówienie i do osiągnięcia obrotu 3000 zł netto opłacane są na podstawie faktury pro-forma (nie obowiązuje wówczas dodatkowy rabat za przedpłatę).

3. Po przekroczeniu łącznego obrotu 3000 PLN netto klient może ubiegać się o warunki kredytowe. 

4. Każde następne zamówienie może być płatne w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury (nie obowiązuje wówczas dodatkowy rabat za przedpłatę). Jeżeli nastąpi opóźnienie w płatnościach, kolejne zamówienia realizowane są po przedpłacie. Nie wysyłamy nowych zamówień, jeżeli klient nie uregulował poprzednich faktur.

5. Status Klienta Zaufanego nadawany po weryfikacji u ubezpieczyciela Euler Hermes przez administratora strony Klientom, którzy złożyli przynajmniej trzy zamówienia za minimum 3000zł netto. Status może utracić każdy klient, który nie reguluje w terminie płatności skredytowanych.  

 

§ 5. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

1. Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się na następny dzień pracujący dla Spółki po dopełnieniu formalności przez Klienta, tzn. poprawnego wypełniania formularza zamówienia oraz jego potwierdzenia mailowego (w przypadku przedpłaty na konto).

2. Czas realizacji zlecenia jest uzależniony od dostępności zamówionego towaru w magazynie. Klient, po poprawnym złożeniu zamówienia, otrzymuje wiadomość przyjęcia zamówienia do realizacji oraz szacowany czas przygotowania do wysyłki oraz szacowany czas dostawy.

3. Realizacja zamówienia:

a) Zamówienia opłacone na podstawie faktury pro-forma wysyłamy po zaksięgowaniu się płatności nie później niż do 11:30 danego dnia.

b) Zamówienia z odroczonym terminem płatności złożone i potwierdzone do godziny 11:30 wysyłamy tego samego dnia.

4. Przesyłka wysyłana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez Spółkę.

5. Domyślnie za adres dostawy przyjmuje się adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji w Panelu Hurtowym. Każda zmiana adresu dostawy winna być wskazana przez Klienta podczas składania zamówienia. Klient odpowiada za podanie prawidłowych danych do wysyłki.

6. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

7. Minimum logistyczne 150 zł netto. Zamówienia poniżej tej kwoty nie będą realizowane.

8. Koszty wysyłki:

a) Kurierem - realizacja ~1 dzień roboczy - cena 20 zł brutto - gratis powyżej 500 zł netto

b) Odbiór osobisty - ul. Wolska 84/86, budynek B, brama W5, 01-141 Warszawa (odbiór możliwy tylko w godzinach 14:00-16:00, w innych godzinach towar nie może być wydany)

c) Każdy nowy klient otrzymuje bezpłatną wysyłkę (przez okres 3 miesięcy od momentu złożenia pierwszego zamówienia) w przypadku jednorazowego zamówienia poniżej 500 PLN NETTO.

9. Po otrzymaniu przesyłki Klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń Klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, Spółka zaleca sporządzić protokół szkody. 

10. Wszelkie rozbieżności z dokumentem, złożonym zamówienie lub zniszczenia towaru należy zgłosić w ciągu 72 godzin od otrzymania zamówienia. 

 

§ 6. REKLAMACJE

1. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach lub z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową.

2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

Plik do pobrania  https://ecoandmore.pl/panel_hurtowy/plikidopobrania,484,l1.html

3. W stosunku do sprzedaży towarów niekonsumpcyjnych sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

4. Reklamacje odnośnie ilości dostarczonych towarów oraz ewentualnych uszkodzeń będą rozpatrywane przez Spółkę pod warunkiem ich zgłoszenia do Opiekuna nie później niż w ciągu 72 godzin po odebraniu dostawy,

b. reklamacje jakościowe będą rozpatrywane pod warunkiem zgłoszenia ich przed upływem terminu przydatności produktów,

c. UWAGA: nie przyjmujemy zwrotów towarów z powodu zakończenia terminu przydatności

5. Produkty z przeceny i wyprzedaży

a. nie przyjmujemy zwrotów towarów z przeceny i wyprzedaży,

b. dla towarów wyprzedażowych oraz przecenionych w Panelu hurtowym podajemy datę przydatności tych produktów (w karcie danego produktu).

6. Warunkiem koniecznym rozpatrzenia reklamacji towaru jest przekazanie przez Klienta wraz ze zwrotem towaru prawidłowo wypełnionego Protokołu Reklamacyjnego wg wzorca Eco and More Sp. z o.o. (dostępny u Opiekuna handlowego oraz w zakładce Do Pobrania)

7. Reklamowany towar należy odesłać na adres Magazynu Eco and More. 

8. Zastrzegamy sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania Protokołu Reklamacyjnego.

9. Jeżeli Klient otrzyma niepełną dostawę, tzn. nie otrzyma niektórych zamawianych towarów (np. z powodu braków w magazynie Eco and More lub z innych przyczyn) wówczas, jeżeli Klient chciałby otrzymać dany towar jest on zobowiązany do złożenia nowego zamówienia w Panelu hurtowym, które będzie spełniać minima logistyczne określone w Regulaminie.

10. Nie przyjmujemy zwrotów od likwidujących się sklepów.

11. Wszelkie pytania oraz powiadomienia dotyczące reklamacji należy kierować na adres email: biuro@ecoandmore.pl.

 

§ 7. DANE OSOBOWE

1. Dane osobowe przekazywane przez Klientów Spółki są przetwarzane przez spółkę Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

2. Eco and More Sp. z o.o zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zgodnie z art. 99 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, rozporządzenie wchodzi w życie 20 dnia po publikacji w Dzienniku Urzędowym UE, a będzie stosowane od dnia 25 maja 2018 r.

3. Składając zamówienie w Spółce, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie klientów Spółki oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy.

4. Dane osobowe Klienta pozyskiwane za pośrednictwem Strony Internetowej są wykorzystywane wyłącznie do użytku wewnętrznego Spółki w celu realizacji umowy. Użytkownicy Strony Internetowej dysponują prawem wglądu i wnoszenia poprawek do ich danych osobowych oraz do ich trwałego usunięcia.

5. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Spółce.

6. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

 

§ 8. POLITYKA COOKIES

1. Spółka nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta Spółki przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Spółki. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Klienta Spółki pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Spółki tj. spółka Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

- dostosowania zawartości stron internetowych Spółki do preferencji Klienta oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Klienta i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb

- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci Spółki korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

- utrzymanie sesji Klientów Spółki (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Spółki ponownie wpisywać loginu i hasła.

5. W ramach Spółki stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: "sesyjne"  (session cookies) oraz "stałe" (persistent cookies). Cookies "sesyjne" są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). "Stałe" pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Klienta.

6. Aby zoptymalizować działanie strony internetowej, zapamiętuje ona dane o korzystaniu z ze strony. Będziemy przechowywali takie dane jedynie tak długo, jak będą one potrzebne do korzystania przez Klienta z naszej strony internetowej. Jesteśmy jednak zobowiązani do przechowywania powyższych danych do wykrywania oszustw, nawet po zaprzestaniu korzystania przez Klienta ze strony.

7. W ramach Spółki stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

- "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Spółki, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Spółki;

- "wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Spółki;

- "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Klienta ustawień i personalizację interfejsu Klienta, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Klient, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

- "reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Klientom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

8. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Klienta. Klienci Spółki mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

9. Operator Spółki informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcje dostępne na stronach internetowych Panelu hurtowego.

11. Od chwili zapoznania się z niniejszym dokumentem, każda decyzja Klienta, w tym także jej brak w postaci braku zmiany domyślnych ustawień przeglądarki umożliwiających przetwarzanie plików „cookie”, traktowana jest jako wyraz świadomego aktu woli tj. jako wyrażenie zgody na przetwarzanie plików „cookie” w zakresie w jakim pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej.

 

§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Spółką. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką Faktury VAT lub Wydania Zewnętrznego.

2. Informacje o produktach zamieszczone w Panelu hurtowym Eco and More Sp. z o.o. (w szczególności ich opisy oraz ceny) nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych w systemie sprzedaży hurtowej, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Za moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży uważa się złożenie pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta na dokumencie sprzedaży.

2. Orientacyjne daty dostępności produktów, których chwilowo nie ma na stanie magazynowym są prezentowane przez Eco and More na Platformie B2B na podstawie informacji przekazywanych przez naszych Dostawców. Możliwe są przesunięcia orientacyjnych dat dostępności (wynikające np. z opóźnień dostawy do Eco and More przez naszych Dostawców, firmy spedycyjne lub z innych przyczyn).

3. Login i hasło do Platformy są przeznaczone wyłącznie dla podmiotu gospodarczego, który je otrzymał. Zakazane jest przekazywanie loginu i hasła do Panelu hurtowego Eco and More osobom trzecim.

4. Dokonanie zakupu w naszej firmie, niezależnie od sposobu w jaki zamówienie zostało złożone, jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu. Aktualny Regulamin Sprzedaży Hurtowej znajduje się na stronach internetowych https://ecoandmore.pl/panel_hurtowy/regulamin,18,l1.html

5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 02 czerwca 2018 r. i zastępuje Regulamin z 14 stycznia 2014 r.

 

drukuj  
Strona główna    :   Regulamin    :   Polityka prywatności    :   Pomoc    :   Firmy    :   Kontakt    :   Mapa strony
Copyright 2018 Eco and More Sp. z o.o-hurtownia z ekologicznymi kosmetykami, środkami czystości, pieluszkami wielorazowymi i akcesoriami dla dzieci.
Marki: Alphanova Bebe, Beaming Baby, Bentley Organic, Close, Ecozone i Simply Gentle.