Chroń wrażliwą skórę wokół oczu za pomocą kremu pod oczy w sztyfcie PHYTO-GLOW, produktu specjalnie opracowanego do rewitalizacji skóry w tym delikatnym obszarze twarzy. Zawiera on skuteczne, zatwierdzone przez EWG składniki, takie jak stabilizowana witamina C, która ujednolica cerę, ekstrakt z Ecklonia cava – alg bogatych w polifenole o znanym działaniu przeciwutleniającym, oraz fitoglikogen przywracający blask. Krem pod oczy PHYTO-GLOW z serii ATTITUDE Oceanly znajduje się w opakowaniu kartonowym nadającym się do recyklingu, wyprodukowanym z drewna z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony. Jest łagodny dla skóry i dla środowiska.
• Bezzapachowy, delikatny dla skóry krem w sztyfcie
• Wzbogacony o naturalne składniki, takie jak stabilizowana witamina C ujednolicająca koloryt skóry, ekstrakt z Ecklonia cava o właściwościach przeciwutleniających i fitoglikogen przywracający blask
• Zweryfikowany przez EWG™: wolny od szkodliwych substancji chemicznych
• Rewolucyjne opakowanie kartonowe z certyfikatem FSC, niezawierające plastiku i nadające się do recyklingu
• W 100% wegański
(Waga: 8,5g)
INCI: Helianthus annuus (sunflower) seed oil, helianthus annuus (sunflower) seed wax, butyrospermum parkii (shea) butter, jojoba esters, undecane, glycerin, tridecane, caprylic/capric triglycerides, aqua / water / eau, behenyl behenate, polyhydroxystearic acid, acacia decurrens flower wax, polyglycerin-3, sucrose laurate, sucrose stearate, euphorbia cerifera (candelilla) wax, propanediol, polyglyceryl-6 laurate, polyglyceryl-10 oleate, glycogen, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, sorbitan palmitate, hydrolyzed soy protein, palmaria palmata (dulse) extract, ecklonia cava extract, 3-o-ethyl ascorbic acid, rice amino acids, magnolol, honokiol, caprylhydroxamic acid, glyceryl caprylate, hydrolyzed adansonia digitata (baobab) seed extract, proline.
ATTITUDE to produkty, które posiadają najbardziej restrykcyjny certyfikat ekologiczny w Ameryce Północnej tj. EcoLogo.
ATTITUDE to ekologiczna alternatywa dla popularnych, konwencjonalnych środków czystości. Misją firmy jest dostarczanie konsumentom bardzo wysokiej jakości produktów ze szczególną troską o nasze zdrowie i środowisko. Mottem firmy jest „Żyj i konsumuj odpowiedzialnie. Od Twoich dzisiejszych wyborów zależy nasza przyszłość”. Produkty ATTITUDE zdobyły uznanie klientów na całym świecie.
Najważniejsze cechy środków czystości ATTITUDE:
- Wysoka skuteczność
- Certyfikat EcoLogo
- Neutralne CO2
- Przyjazne dla środowiska
- Odpowiednie dla wegan
- Biodegradowalne, naturalne, nietoksyczne
- Wolne od parabenów, SLS i SLES
- Nie zawierają sztucznych zapachów i barwników
- Bez pochodnych ropy naftowej
- Hypoalergiczne
- Nie zawierają enzymów
- Niepowtarzalny design opakowań