Błyszczyk ma lekką, balsamową konsystencję i sprawia, że usta błyszczą bez lepkiej lub tłustej warstwy. Zawiera 99,9% składników pochodzenia naturalnego, a jego innowacyjna formuła serum jest wzbogacona o 2% kolagenu dla jędrniejszej, nawilżonej skóry.
To znacznie więcej niż zwykły błyszczyk, to idealny wybór dla błyszczących, promiennych ust. Ten produkt jest pełen aktywnych składników, w tym fitoglikogenu, o którym wiadomo, że przywraca komfort ustom i zapewnia bardziej długotrwałe nawilżenie niż kwas hialuronowy. Ekstrakty z alg przywracają elastyczność i miękkość.
Jasnoróżowy odcień zapewnia subtelny połysk i naturalnie wyglądający blask. Jego formuła EWG VERIFIEDTM jest testowana dermatologicznie, wegańska i wolna od okrucieństwa. Jest starannie zapakowany w innowacyjną, wolną od plastiku, biodegradowalną kartonową tubkę. To idealne wykończenie makijażu!
INCI: Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, C10-18 Triglycerides, Capryloyl Glycerin/Sebacic Acid Copolymer, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Polyhydroxystearic Acid, Pentadesma Butyracea Seed Butter, Glyceryl Stearate, Glyceryl Behenate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cocoyl Hydrolyzed Collagen, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Wax, CI 77947 (Zinc Oxide), Behenyl Behenate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glycogen (Zea Mays Phytoglycogen), Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, CI 77742 (Manganese Violet), CI 77491 (Iron Oxides), Octyldodecanol, Stearoyl Glutamic Acid, Jojoba Esters, Ascophyllum Nodosum Extract, Crithmum Maritimum Extract, Fucus Vesiculosus (Bladderwrack) Extract, Laminaria Saccharina Extract, Plankton Extract, Trihydroxystearin, Ascorbyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride.
ATTITUDE to produkty, które posiadają najbardziej restrykcyjny certyfikat ekologiczny w Ameryce Północnej tj. EcoLogo.
ATTITUDE to ekologiczna alternatywa dla popularnych, konwencjonalnych środków czystości. Misją firmy jest dostarczanie konsumentom bardzo wysokiej jakości produktów ze szczególną troską o nasze zdrowie i środowisko. Mottem firmy jest „Żyj i konsumuj odpowiedzialnie. Od Twoich dzisiejszych wyborów zależy nasza przyszłość”. Produkty ATTITUDE zdobyły uznanie klientów na całym świecie.
Najważniejsze cechy środków czystości ATTITUDE:
- Wysoka skuteczność
- Certyfikat EcoLogo
- Neutralne CO2
- Przyjazne dla środowiska
- Odpowiednie dla wegan
- Biodegradowalne, naturalne, nietoksyczne
- Wolne od parabenów, SLS i SLES
- Nie zawierają sztucznych zapachów i barwników
- Bez pochodnych ropy naftowej
- Hypoalergiczne
- Nie zawierają enzymów
- Niepowtarzalny design opakowań